سفارش تبلیغ
صبا ویژن

داروی افلوکساسین (افلوکیم) 200-فواید، عوارض و نحوه استفاده (تحقی

افلوکساسین یک آنتی بیوتیک متعلق به دسته کینولون ها است که برای درمان عفونتهای خاصی که توسط باکتری ها ایجاد می شوند، کاربرد دارد. این دارو عموما برای درمان عفونت های ریوی،ادراری و پوستی و همچنین برای درمان عفونت پروستات و عفونت های منتقله جنسی استفاده می شود. افلوکساسین با نابود کردن گروهی از باکتری ها که باعث بروز عفونت می شوند، تاثیر خود را اعمال میکند. 

این دارو در نامه های تجاری و اشکال مختلفی در دسترس می باشد. تمام نام های تجاری این دارو ممکن است در تمام اشکال در دسترس نباشد یا کارایی آنها بر موضوعات بحث شده در این مطلب، ثابت نشده باشد. همچنین بعضی از اشکال این دارو ممکن است برای موضوعاتی که در این مطلب بحث نشده است، استفاده شوند.

اشکال دارویی

200 میلی گرمی: هر قرص زرد روشن، بیضی، محدب الطرفین و روکش دار که در هر طرف آن عدد 200 حک شده است، حاوی 200 میلی گرم افلوکساسین است. ترکیبات غیر دارویی: سلولز میکرو کریستال، متیل سلولز، کراس کارملوز، سدیم، منیزیم استئارات، سیلیکون دی اکسید کلوئیدی، پلی دکستروز، هیدروکسی پروپیل متیل سلولز، پلی اتیلن گلیکول، تیتانیوم دی اکساید و موم کارنوبا.

300 میلی گرمی: هر قرص سفید، بیضی، محدب الطرفین و روکش دار که در هر طرف آن عدد 300 حک شده است، حاوی 300 میلی گرم افلوکساسین است. ترکیبات غیر دارویی: سلولز میکرو کریستال، متیل سلولز، کراس کارملوز، سدیم، منیزیم استئارات، سیلیکون دی اکسید کلوئیدی، پلی دکستروز، هیدروکسی پروپیل متیل سلولز، پلی اتیلن گلیکول، تیتانیوم دی اکساید و موم کارنوبا.

ادامه مطلب لینک زیر:

داروی افلوکساسین (افلوکیم) 200-فواید، عوارض و نحوه استفاده (تحقیقات جدید)